2006-12-06

"Inför jul"-plock

Kvällens tema har helt gått i "få-ordning-i-huset-innan-jul"-anda. Framförallt få ordning efter allt den stora renoveringen. Byggt klart en IKEA-garderob så att våra kläder kan flyttas ut från barnens garderober. Imorgon ska det fiffas ytterligare lite, larmsensorn nere ska flyttas, listerna i trappan sättas, tavlor och annat bös ska upp på väggarna samt lite dörrfoder. Så där lagom kul. Men bra blir det!

Hann inte med att recensera Kill Hannah plattan jag skrev om tidigare idag, men den ska komma under morgondagen. Får klämma in det mellan allt IS-skrivande.


Var idag återigen på systemet. Hade dock inget direkt ärende där utan det var snarare Niklas som som vanligt skulle dit och se vad beställningssortimentet hade att erbjuda. Och medans jag stod där och väntade så hittade jag en julöl som såg väldigt spännande ut, förpackad i en väldigt trevlig liten låda; Christmas Vintage Ale. Så det fick bli 2 sådana. Recension av dem ska komma så fort jag provat en.

Utöver detta har det även lagts lite beställningar på julklappar (CD/DVD/Böcker/PC-Spel) från både CDON och från Webhallen. Så nu börjar det ordna upp sig. Nästan alla julklappar är klara och med lite tur kanske jag slipper gå i en enda affär för att handla klappar denna julen. Fantastiskt skönt.


Dessutom är röda faran, d.v.s. andrabilen, lagad till en kostnad av 300 pix plus material på ca 400kr. Kalasbra, så nu är det bara nya framdäck sen så är den redo för ombesiktning och därefter klarar man nog sig ett år till med den. Tror jag ska fira detta med att investera i en antenn till radion.

Inga kommentarer: