2008-01-30

WoW-update

Länge sen jag uppdaterade min WoW-status senast och det har hänt en del...

Alliance:

  • Bafka - Lvl 65 (+1) - Dwarf Warrior
    Min "f.d." huvudkaraktär. Äntligen dragit om om Patrics f.d. huvudgubbe Parvan. Dock rätt stort stillestånd här just nu, han ska dock upp till lvl 70 i sinom tid.

  • Albinoleffe - Lvl 21 (+12) - Draenei Hunter
    Min "hinner-inte-spela-så-länge" gubbe, dock snarare "inte-spela-med-alls-längre" gubbe. Vilande för tillfället.

  • Herthaberlin - Lvl 1 - Human Hunter
    Min bankgubbe, eller snarare gumma.



Horde:

  • Koblenz - Lvl 29 (ny) - Troll Rogue
    Startat en horde-gubbe för omväxlings skull och denna är väl numera min huvudgubbe. Framförallt riktigt kul att spela som Rogue.



En mycket inspirerande bild tagen efter att ha rensat uppdrag i Hillsbrad Foothills.

Man blir trött efter 4.5 timmes questande. Bara att lägga sig tillrätta på värdshuset i The Undercity.

2 kommentarer:

Kapten Haddock sa...

Rackans vad många gubbar du har. Du har ju ett alldeles eget litet harem.

Anonym sa...

Men hallå! Alla dessa add-ons! Cool bild från värdshuset :-)