2007-09-26

En känslig fisk (Dagens låt)

Dagens låt är Celebrate med An Emotional Fish.

Detta är en gammal personlig favorit från 1990. Kommer ihåg hur jag brukade stå inne i skivaffären på Triangelns köpcentrum och bläddra bland skivbackarna medan jag väntade på bussen hem under gymnasietiden. Denna LP, för jag har den faktiskt som LP, se bildbevis nedan, härrör alldeles säkert från dess. Om videon ovan kan man väl säga att kvalitén e kass men att låten håller än. Ta er tid att lyssna igenom hela, den växer!

Helt otroligt att videon fanns upplagd!

(En precis nytagen bild från min gamla LP-skivback!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Av ngn outgrundlig anledning kraschar IE varje ibland när jag försöker köra en del av dina klipp. Tyvärr var dagens ett sådant. Har inte orkat installera Firefox på nya burken ännu.

Unknown sa...

Inte orkat? Det är ju det första man installerar på en ny burk för att slippa IE. :-)

Unknown sa...

Tycker dock att det är lite konstigt att det kraschar. Nog ditt Vista som spökar!? :-)

Det har aldrig kraschat för mig vare sig i IE eller FF!

Anonym sa...

Hehe, orsaken till att jag inte installerat det är att jag försöker hålla datorn ren så långt som möjligt. Även om jag föredrar FF. Men, yup, troligtvis är det Vista. Får installera det ikväll :-)