2007-09-01

5:e gången gillt

Så satt man då återigen i kön utanför systemet för att försöka lägga vantarna den femte flaskan av Mackmyra Preludium. För första gången är släppet en lördag vilket gjorde att man fick köa först en gång utanför Amiralen och sen nu ännu en kö utanför systemet. Att det är lördag gör nog att det e lite mindre folk här idag. Är tvåa i kön som för tillfället består av ca 11-12 törstläppar.

Ungefär samma människor varje gång här, det är alltid samma kille som står först och han har alltid ett nytt bluetooth-headset. Sen har vi mannen som inte ser ut att vara whiskeykonnesör utan mer en Rosita-kille. En annan är den tuffa killen som klär på sig vad helst bara det är lite mode. Idag har han hammaren och skäran på tröjan. Tönt! Symboler som signalerar 100 miljoner oliktänkande döda är INTE coolt!
Det är väl de största profilerna.

15 minuter kvar, dags att försöka ställa sig upp så att man kan få lite blod i benen igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köper du bara en att samla på eller köper du två så du har en du kan smaka av?

Unknown sa...

Hade jag kunnat hade jag köpt 2 för att ha en att smaka av, men eftersom det är sån efterfrågan på dem så får man bara köpa en. Har dock 2 av 01:an och 03:an så de har jag smakat på.

Vill ha hela Preludium-serien i obrutet skick. Vad jag sen ska göra med dem vet jag inte riktigt. Sälja kanske?! :-) De fyra tidigare kostar nämligen 5000:-, 3500:-, 1850:- och 1850:- Danska Kronor i Köpenhamn på Juuls. Observera att det e i Danska kronor!

Annars får det bli vid nåt speciellt tillfälle som jag inte har en susning om just nu.