2008-09-17

Höstsemester

Är ledig denna veckan, eller rättare sagt, har semester måndag till onsdag för att sen jobba på distans under torsdagen och fredagen. Anledningen till semestern är att svärfar fyllde 60 igår tisdag och bjöd barn och barnbarn till Ystads Saltsjöbad. Där har vi ätit gott och bott bra i 2 nätter. Igår, tisdags, passade vi även på att utforska Spa-delen av hotellet. Svärfar bjöd på nån behandling efter eget val. Jag valde en s.k. Spa-massage, d.v.s. en mysmassage, inget klämmande så att det gjorde ont.

Lite rädd för att få en stor hårig ungrare som lystrar till namnet Laszlo som massör. Nu fick jag inte det utan en söt tjej i 25-årsåldern. Så långt allt gott. Fick lägga mig på magen först och hon knådade min rygg mjukt och behagligt och när hon var klar med det sa hon; "- Då får jag be dig knäppa upp badbyxorna!" OK? Vad säger man? Inte mycket att säga utan det var bara att knyta upp. Så drar hon ner skjortsen och börjar hon massera mina finniga skinkor. Kände mig väl inte helt bekväm med det, men dock fortfarande nöjd med att det inte var en Laszlo som stod där.

Sen fortsatte hon ner till benen och masserade oroväckande högt upp på låren. För övrigt flöt det på bra. Dock kändes massagen av magen lite skum den med.

För att summera det hela så kändes det hela lite skumt, fast det var väldigt skönt. Det får 4 håriga ungrare i betyg av 5 möjliga.

Det måste jag göra om någon gång! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha! Den massagen var det bästa jag läst om på länge. Vågade du berätta för frugan om alla detaljer? :-D

Unknown sa...

Jadå! Gjorde jag direkt! :-)