2007-12-03

Mackmyra Preludium:06


I lördags var det ködags igen. Sjätte och sista släppet i Preludium-serien. Då det även släpptes annat gott på systemet denna dag fanns även Mr Nifty med i kön. Han skulle dock inte ha nån Mackmyra, men köpte ändå ut en till mig så att jag fick tag på 2.

Min Preludium-samling är nu komplett. Har dubbletter av 01:an, 02:an samt 06:an. Övriga flaskor vet jag inte alls vid vilket tillfälle som de ska öppnas. Inget man bjuder vem som helst på.

Men det ska bli väldigt spännande att se vad Mackmyra har att komma med nästa år. Kanske står man där och köar igen.

(Edit: Ändrat meningsbyggnad på ett ställe efter tunga påtryckningar från Tobbe.)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den kompletta samlingen torde vara värd en och en annan riksdaler vid det här laget.

Unknown sa...

Man kan ju alltid hoppas!

Tobbe sa...

"Inget man bjuder på vem som helst."
Formulera om tack :-)

Unknown sa...

Bättre så?

Tobbe sa...

Tack!

Tobbe sa...

Det var snällt av dig!

Tobbe sa...

Även om jag inte tyckte det var så mycket påtryckningar!

Tobbe sa...

Men det kunde ju ha blivit!

Tobbe sa...

Fast nu slipper du!

Tobbe sa...

:-)