2008-05-04

Helgens hyrmaskin

Förra veckans hyrmaskin var en minigrävare som jag spenderade större delen av den helgen med. Den var riktigt kul. Denna helgens hyrmaskin är en s.k. Cobra Combi. En bergborrmaskin. Knappt 50 hål har jag borrat i de stenar jag grävde fram förra helgen. Nu ska stenarna bara sprängas med. Detta kommer att göras med hjälp av "snigeldynamit". Cramo som hyrde ut Cobran tyckte iofs att jag skulle köra med kilar och slägga men efter en halv sten var jag helt slut plus att den ena av mina 2 kilar sitter som gjuten i ett av borrhållen så nu satsar vi fullt ut på "snigeldynamiten". Denna maskin var inte heller lika "kul" som förra veckans.

Kanske inte hänger så mycket på det gym jag är stödmedlem på, men jag har trots det en fruktansvärd träningsvärk i kroppen och i synnerhet i axlar och armar.

Inga kommentarer: