2007-08-05

Wrath of the Lich King

Så heter den kommande expansionen till WoW. Har inte hunnit kolla riktigt vad det innebär, men det är 10 nya levels och en ny kontinent, Northrend bl.a. Läs mer här. Kan dock inte se nåt om när denna expansionen planeras släppas.

Så, när man smått började ana ett mål långt därborta så flyttade Blizzard målsnöret.

Men först ska jag bara försöka komma ikapp Parvan som tydligen sitter inne och spelar soliga dagar! Iaf om man ska döma efter när han uppdaterar sin karaktär på rostern. :-)

På tal om rostern så är det bara han och jag som uppdaterar våra karaktärer där. Svagt!

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Med tanke på att BC var utannonserat 17 månader innan det släpptes så hinner du nog till 70 innan WotLK dyker upp!
Sen snackar vi Blizzard som ofta står som definition av betydelsen framflyttad release :-)

Anonym sa...

Känner mig inte så pressad till nästa expansion. Är ju på 53. Det innebär ju att det bara är 17 kvar till jag är maxad hö hö. Att jag spelar soliga dagar får jag starkt dementera. De osliga dagarna har ju lyst med sin frånvaro. Däremot kan det nog inträffa att jag updaterat efter att ha besökt AH. Sne ska jag inte förneka att jakten på dig, och numera försprånget, är en stark motivator som fångat upp mitt intresse på nytt :-)