2006-11-28

Dagens musikbuffé

Ännu en batch av plattor som ska lyssnas igenom under dagen om jag hinner. Inte lika homogen samling som sist utan det varierar lite mer mellan olika genrer.

  • Pink - I'm not dead (2006)
    Senaste singeln är ganska OK så tänkte kolla om hon håller för en hela platta.
  • Amy Winehouse - Back to black (2006)
    Lär vara lite jazzigt. Har fått bra kritik på bl.a. dagensskiva.com.
  • Kill Hannah - Until there's nothing left of us (2006)
    Tips från Niklas
  • The Magic Numbers - Those the brokes (2006)
    Varit ganska upphaussade en tid, tänkte kolla in vad det är.

Så, där har jag lite att brottas med. Hoppas jag inte har för många möten inbokade annars lär jag inte hinna med detta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men hallå... Det var faktiskt på min order som du skulle ta med Pink:s platta oxå!

Du far med osanning på din blog! Det ogillar förbundet. Förbundet tar ställning mot direkta bloglögner!

Unknown sa...

Gnäll, gnäll, gnäll!

Hade iofs funderat på den själv, men visst, det var du som fick mig att ta med den!

Fixa själv annars! :-)