2006-11-23

Snabbrecension 3: Eagles of Death Metal

Eagles of Death Metal - Death by Sexy
Med Dave Grohl inblandad får man ju stora förväntningar inför det som komma skall och jag kan väl ärligt säga att de inte på långa vägar infriades. Inte mycket till death metal heller. Jag e besviken! Han kanske inte fick så mycket att säga till om? Måste vara nåt sånt. Men han ska få ett tips på vägen... Lämna det här, släpp nåt nytt med Foo Fighters istället. Kände igen första låten, men i övrigt var det här spretigare än ett rejält k-rufs! Som sagt, mycket besviken!

Bästa låt: "I Want You Soo Hard (Boy's Bad News)"

Betyget blir det sämsta jag hittills utdelat: 1 peng i sjön av 5 möjliga! (Fast det lät nästan bra, fast jag tror ni förstår vad jag menar.)

Får lyssna en gång på Foo Fighters och Everlong så att man blir lite gladare innan man går på lunch!

Inga kommentarer: