2007-02-02

Fredag igen

Så kom äntligen fredagen igen vilket innebär ännu ett bergspass på spinningcykeln bredvid en svettig Kapten Haddock eller Paggan som han numera föredrar att kallas. Fick dock litet akut magkatarr, dock bara extremt magont, igårkväll så dagens spinning var lite i farozonen. Men inget ont utan det har nåt gott med sig. Gick nämligen och la mig redan vid 22-tiden igår och var för första gången på minst en vecka rejält utsövd imorse. Svårt att förklara, det måste upplevas. Men ikväll är det nog återigen dags för en liten nattmangling i WoW. Har en lång lista med saker som måste göras där, quests som måste göras, monster att döda, talent points att placera ut, skills att träna upp, tradea lite, ta tunnelbanan till Elwynn Forest samt levla 1 eller allra helst 2 gånger. Det finns att göra mao!

Vad gäller själva träningen så ryktas det återigen om att Dr Bengus, alias Vonak, inte kommer att dyka upp. Alltid nåt svepskäl, ont nånstans, klippning, bio, nageltrång, etc. etc. Har fortfarande aldrig sett honom på Lokomotion.

Anledningen till varför Mr Nifty, alias Wladnij, inte heller ikväll visar sitt dvärgatryne där vet jag inte heller. Men jag tror att det stavas WoW!

Vad gäller helgen så är schemat fulltecknat, imorgon är det tänkt att vi ska ta med sonen på bowling nere på Cyberzone på Saltö. Söndagen ska han återigen få åka skridskor samt att jag, sambon samt sonen ska spela lite badminton ute på Telenor Area Rosenholm.

På nätterna kommer det nog att spelas WoW! :-)

Vill även passa på att nämna att GMail gjort små små förbättringar i GUI't. Mycket smakfullt och sparsamt ändrat! Uppskattas!

4 kommentarer:

Tobbe sa...

Kan ju passa på att inflika att Docent Bongo inte direkt brukar vara den klart mest lättuptäckte nere på lok han heller. Visserligen har jag ju glasögon, men varken i måndags eller igår syntes han till.
Om du vill så kan vi säkert få ett utdrag på antal körda på ditt och mitt medlemskap sen det datum du skaffade ditt kort så kan vi se vem som är den sällsyntaste dvärgen där nere :-) Men vem vet vi, kanske syns där nere ì helgen?

Tobbe sa...

En liten detalj till. "Svepskälen" har till 100% berört kombipasset på fredagar. Ett pass där herr Bongo för övrigt bara kör till hälften ;-)

Unknown sa...

Som svar på första kommentaren så har jag ju inte heller pratat om hur mycket jag är på Loket och tränar. Och vi lär inte heller ses där i helgen.

På kommentar 2 kan jag väl hålla med, kör bara spinningen, men planen är att även köra andra halvan av passen på tisdagar, men inte riktigt än.

Måste även försöka få in nåt styrkepass med, vet dock inte när jag ska få tid med det. Kanske på nån lunch!

Tobbe sa...

Nja, kände det som ett brutalt och tämligen välplanerat ifrågasättande på min närvaro nere på lok ;-)

Styrkepass är snortråkigt! Där skriver jag när som under på att jag kan hitta svepskäl för att hellre köra nått annat pass :-)