2007-02-23

Helg

Helgen är bara ett par timmar bort så det är lite svårt att fokusera på kodandet just nu. Bara att bita ihop för det är ganska kul kodande för tillfället.

Planerna inför helgen är nästintill obefintliga, men fredagen går väl åt till att laga mat, leka med barnen, se på "Så ska det låta" och nån timme därefter fly in i den andra världen, WoW's värld, Azeroth.

Lördagen bör jag nog försöka de få saker som är kvar på höstens renovering som jag kan göra på egen hand, d.v.s. koppla in två uttag, ett för ström och ett för antenn. Båda till vägg-TV'n i sovrummet. Utöver det, veckohandla, betala räkningar samt förhoppningsvis rasta sonen ute i snön om det inte hinner börja smälta. Även lördagskvällen bör gå att avsluta med ett par timmar WoW.

Söndagen är helt tom än så länge, iaf i mitt huvud, vilket inte är en garanti för att det verkligen är så! :-)

I WoW har jag 3 stora mål med helgen:

  1. Äntligen kunna bocka av de 2 questen i The Deadmines.

  2. Slutföra den sista Loch Modan questet, Mercenaries, d.v.s. slakta totalt 12 Mo'Grosh av varierande typer.

  3. Ta mig till level 26 minst, men helst 27.


Nästa vecka får vi dra igång träningen igen, hann bara med ett enkelpass med dubbelspel i badminton på hela veckan innan förkylningen slog sina klor i mig.

Inga kommentarer: