2007-04-18

Mustasch


Med mustaschens dag i antågande, 20/4, har man blivit tvungen att anlägga ansiktsbehåring för första gången seriöst.

Man vill ju helst undvika förra årets 2 veckors fjun som inte syntes på en halvmeters håll, så för att gardera mig på började jag i år halvannan månad i förväg.

På fredag förmiddag ryker håret på hakan och kvar kommer bara tyskarnas svar på bling-bling att finnas.

Hoppas bara att kidsen e friska på fredag så att jag inte sett ut som en skäggmurvel från Ericssons djupaste katakomber så här länge helt i onödan.

(Fast det känns lite vemodigt att raka av allt nu! :-) )

5 kommentarer:

Tobbe sa...

Ta mig fan! Det syns ju!!
Hade dock gissat på tre månaders odling med gödning på det där :-)

Unknown sa...

Fast det kommer inte att synas på håll på ett gruppfoto ändå är jag rädd. :-)

Anonym sa...

Använd mascara!

Unknown sa...

Finns inget sånt i vårt hushåll och jag kommer inte införskaffa det enkom för detta ändamål! Nånstans måste man sätta en gräns! :-)

Tobbe sa...

Kan väl alltid låna av Fredde :-)