2007-04-20

Oslo tur och retur på ingen tid alls


Bilden ovan har inget med texten nedan att göra utan är mest en ögonblicksbild av vad jag tittar på medan jag skriver detta på mobilen. Bloggfunktionen på luren kräver ju en bild. Får be Mr Nifty ta upp det med sina kontakter på SE.

Nästa vecka ska jag till Oslo för en workshop om Open Source, eller rättare sagt, jag skulle. P.g.a. alldeles för mycket att göra så fick jag helt enkelt ta och ställa in.

Den goda nyheten är att jag slipper göra en presentation som jag tydligen råkat anmäla mitt intresse till som jag var lite nervös inför och som jag inte riktigt hade tid att få ihop.

Det tristaste är att det tydligen inte ligger på min lott att få resa lite i jobbet. :-(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det inte skönt att slippa åka över en dag bara? Ska dit om knappt två veckor och är inte sugen på att åka över dagen.

Unknown sa...

För att överhuvudtaget få göra en resa i jobbet nån gång så skulle jag nästan kunna resa till andra sidan jorden över dan. Men det är ju jag det! :-)