2007-04-23

Weeping Willows på Stoltz


Premiär för min del på Stoltz nattklubb. Detta p.g.a. konsert med Weeping Willows som jag fått biljett till i födelsedagspresent av sambon. Var väl inget uppåttjack direkt, men väldans bra. Var väl inte direkt knökfullt där så man slapp trängas och kunde koncentrera sig på att lyssna. Hade kanske inte skadat om de kanske hottat upp nån av låtarna lite på scen jämfört med plattan.

Den senaste skivan tog ett par omlyssningar för att sätta sig, men när den väl gjort det så rankar jag nog den som en av deras starkaste.

Vackraste låten; The Burden.

Betyget blir 4 svaga jägermeister av 5 möjliga.

Bilderna tagna med mobilkamera, därav kvaliteten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ju varit lika full som Magnus Carlson eller Christian Hylse i BLT hehe. Sååå bra var det väl inte? Jag väntade på att konserten skulle "börja" nästan hela spelningen.

Unknown sa...

Känner man till dem sen innan så vet man att det inte blir mer ös än så! :-) Tyckte ändå att det var bra, vemodigt bra! Gillar det!

Tobbe sa...

Tur att jag inte var där, hade blivit Weeping Tobbe av tristessen :-)

Unknown sa...

Känns inte riktigt som om det var din typ av musik heller! :-)