2007-04-18

Plötsligt i Ratchet


Plötsligt stod han bara där, Vonkan, Vonak eller som vi mer känner honom, Dr Bengus.

(Nördigt?! Ja, men kul! :-) )

För övrigt gäller, har uppnått ännu en milestone, level 40, vilket innebär att jag kan, om jag hade pengar, kan köpa en get att rida runt på samt att jag numera även kan bära plate-armor, bl.a.!

Håller fortfarande undan från Parvan som är 2 levels och såvitt jag vet ca 180k XP efter. Gjorde ytterligare drygt 30k XP igår, men nu får jag nog söka mig vidare till andra zoner, alla quests är jätteröda i Stranglethorn Vale, lutar åt Badlands.

6 kommentarer:

Tobbe sa...

Det där är ju en gammal bild :-)

Unknown sa...

Tagen i lördags, så så lastgammal är den inte!

Tobbe sa...

Har ju helt andra vapen å andra saker nu, det där är ju så ett par levels tidigare :-)

Unknown sa...

Det gäller ju iofs för mig med! :-)

Anonym sa...

Tusan, inget spel för mig ikväll, inget imorgon, ingt på fredag och inget på lördag. Nu kan jag tappa känning för alltid...

Unknown sa...

Om det är en liten tröst så spelade jag inte heller igår, är lite som en viss annan figur, spelat 6 dagar i rad och på den sjunde vilade jag! :-)

Men ikväll, då jäklar!