2007-07-29

Bafka is back

Ikväll gjorde Bafka en blixtvisit i Azeroth från sin hideout där han befunnit sig de senaste 24-25 dagarna! Blev dock bara lite muterande av mithril till truesilver samt lägga upp lite saker på AH. Var väl inloggad i iaf 5 minuter, d.v.s. marginellt lite längre än vad det tog för patchningarna.

Noterade dock att Patric bränt sin semester framför datorn och nu passerat mig. Får se om jag orkar ta upp den kampen. Just nu orkar jag inte, för mycket andra aktiviteter hemma för tillfället. Satt upp en ny antenn inne på vinden som ska kopplas in i imorgon enligt plan. Detta för att kunna ta ner den gamla ute på gaveln, kunna byta vindskivor och sen slippa sätta upp det gamla härket igen. Bygger även en s.k. friggebod ute i trädgården. Se bild nedan. Idag har bakre väggen sågats till, spikats ihop samt satts på plats. Kul att snickra!

Återstår att se när jag återkommer till Azeroth. Inte så att jag tröttnat på spelet, men jag är väldans trött om kvällarna. Detta trots att man numera får sova ända till 07:30-08:30 om morgnarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har faktiskt spelat rätt sparsamt i sommar. Den leveln jag gått förbi i sommar är nog bara 150k. Loggar in kanske en 20-30 min per dag och då är det nästan bara AH/flyga. Men visst, det har räckt för att gå om :-) Å andra sidan har du en del blått nu och jag har börjat jobba på dagarn aoch träna på kvällarna så du är snart ikapp och förbi.

Vad gäller bygget ser det ju riktigt stabilt ut måste jag säga. Den typen av "hobby" kan vara ack så avslappnande för själen. Jobbigt fysiskt dock kan jag tänka mig.

Unknown sa...

Inte så farligt jobbigt faktiskt. Men ganska kul. Helt klart det största som jag byggt på egen (med Jennys hjälp) hand.