2007-07-21

Paket

Jag har fått paket! Har inte beställt nåt så jag har inte en susning om vad det kan vara. Vän av ordning undrar kanske varför jag inte hämtar det och öppnar det. Jo, för att jag fått det till jobbet och dit hade jag inte planerat åka på typ 4 veckor än. Jag får väl aldrig paket till jobbet! Har väl inte hänt en gång på de 11 år jag jobbat där. Detsamma gäller där, har inte beställt nåt. Typiskt att det då kommer mitt i min föräldraledighet.

Gissa om jag är nyfiken? Men med min vanliga tur skulle det säkert inte till mig ens.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sommarmuta från konsultbolag kanske? Mot en smärre avgift om 50 % kan jag kolla upp vad det är :-D

Unknown sa...

Jo, det låter ju troligt! Jag får väl nästintill aldrig nåt från konsulterna. HiQ mutar ju bara cheferna t.ex.!

Men visst, för 50% av en krona så kan du få kolla upp det! :-)

Anonym sa...

Jag kollar det. Helt kostnadsfritt :-)