2007-07-23

Storvinst

Denna helgen bara trillade spelvinsterna in en efter en. Först och främst V75 där jag satte vinnarna i de 6 första loppen, låt vara att det i princip bara var favoriter vilket gjorde att värdet på raden var skrämmande lågt. Missade 22-oddsaren i sista, men det slutade med att att jag kammade hem 2 gånger 6 rätt á 43:-, d.v.s. 86:- i ren vinst. Eller vinst och vinst, systemet kostade 108:- att lämna in, men det minskade ju skadorna lite iaf. Som kuriosa kan nämnas att mina V75-rader lämnades in via mobilen. Inte mycket jag inte kan göra via mobilen numera. Mest mobil när han dör vinner.

Var lite skeptiskt inför lottot som genererat stålars tillbaka de senaste 2 veckorna. Detta kan väl inte ske en tredje vecka på raken? Men jovisst. 21:- fick jag tillbaka. Den stora smolken i glädjebägaren är att vinsttrenden är mycket oroväckande, från typ 42:- i vinst första veckan via 23:- förra veckan så är det alltså bara 21:- denna veckan. Kan det gå mycket lägre? Men det tar alltså 3 veckor att spela in insatsen till en vecka. Det blir man inte rik på!

Fortfarande inte riktigt lönt att säga upp sig än.

Inga kommentarer: