2009-01-20

Måla om?

Har lite funderingar på att måla om bloggen lite. Högermenyn har redan fått sig viss uppdatering och framförallt upprensning. För att inte ha sönder nåt har jag skapat en test-blogg att känna mig för lite.

Vad tror ni om följande? Funderar på att köra på den men kanske byta header samt kanske justera lite typsnitt i högermenyn. Är rätt trött på den standard-template jag kör med för tillfället, eller tillfällig kanske är fel att säga när det har var densamma sen bloggen startades för drygt 2 år sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju mycket fräschare ut. Det enda som ser lite meckigt ut i mitt tycke är väl twitterpryttlarna. De försvinner i en enda gröt på något sätt. Det gör de ju redan idag iofs. Men annars mycket fräschare!

Unknown sa...

Jo, texten i sidomenyn e lite otydlig, ska se vad jag kan göra där. Arkivet såg helt förfärligt ut så där har jag ändrat till en dropdownmeny tills vidare.