2009-01-17

Tidig veckosummering

Kort sammanfattning av veckan som gått.

  • Vabbat 60% av veckan.

  • Börjat lira Assassin's Creed, som jag fått låna av Kapten Haddock, på 360'n. Verkar mycket lovande. Jäkligt snyggt om inte annat.

  • Fått brev från CSN med status på mitt studielån. Betalade av ca 20 papp under 2008 och har "bara" 18000:- kvar totalt att beta av. Så nästa år kan man i princip räkna med en nettolöneökning på 1500:- i månaden. Ser vi fram emot.

  • Klarat min första låt i Guitar Hero World Tour till 100% på medium nivå till priset av att jag spelade bas istället för gitarr. Smällar man får ta.

  • Hade fått nån spyware på jobbedatorn så jag lämnade in den för ominstallation av XP för att rensa upp allt skit. Blev en del backupande i måndags.

  • Fick tillbaks datorn i onsdags förmiddag och har fått lägga en del tid på att komma upp på banan igen. Fått ordning på det mesta igen nu tror jag. Dock fungerar inte ljudet i datorn, varken med eller utan lurar. Denna gången verkar dock drivrutinerna till ljudkortet finnas till skillnad från när jag fick ut den.

  • Inte kunnat spotifiya på hela veckan i princip. Misär!

  • Hoppade in för frugan i hennes tennisgäng och spelade en timme tennis i torsdags. Kul, men värst vad man lagt av sig. Man skulle inte kunna tro att man tränat tennis under 4-5år från det man var omkring 10 år.

  • Skulle vilja gå och se Magnus Betnérs Tal till nationen när han är här i stan, verkar finns lite biljetter kvar, men känns lite trist att gå själv.

4 kommentarer:

Åsa sa...

VA! Vabbade du bara 60%, det va inte mycket ;)

Unknown sa...

2 halvdagar o 2 heldagar. Fick faktiskt ihop 8 timmar i fredags.

Unknown sa...

Det kan vi väl göra!

Anonym sa...

Betnér blir rock and roll! Är det bara hälften så bra som hans filmade tal som gick på MTV blir det super. Vi ses i dimman på Konserthuset!