2006-12-12

Blandat som bara den

Det har varit hyfsat tunt med postningar från min sida idag, men idag har det gått i ett. Vore väl att ta i att säga att det varit en kul dag, men i eftermiddags har jag pillat med lite nya kodsaker. Kör lite testskott inför mitt IS-skrivande helt enkelt. Tyvärr hann jag inte klart innan jag var tvungen, faktiskt kändes det så just då, att gå hem! Ännu nån jar-fil som behövs letas upp och slängas in i mitt lilla bygge. Förhoppningsvis är jag snart i mål där.

Hittade lite godis på nätet som jag tror Tobbe skulle uppskatta!

Ikväll har jag suttit klistrad framför TV'n och kollat på Fuglesangs rymdpromenad. Egentligen är det sjukt, 2 gubbar sitter och mumlar om samma saker hela tiden, ibland klippts det in bilder från Nasas övervakningscenter i Houston, ibland lite bilder från rymden där man inte vet vad man kollar på och ibland fladdrade Christer förbi eller om det var Beamer. Det är ju inte alltid så enkelt att se vem som är vem. Men trots det är hela rymdprylen nu när det är en svensk med ganska fascinerande. Tycker jag iaf!

Får väl avsluta med ett ganska kul klipp från en presskonferens på Pentagon (kan vara något modifierad! :-) )

Inga kommentarer: