2006-12-21

Bloggfri dag igår

För er som inte hade koll på det så var det internationella bloggfria dan igår! Vilket även märktes på den dåliga progressen på Tobbes USB-pryls-lista. Utgick från att han skulle ha kommit lite längre än till plats 16 på sin 32 posterslista vid det här laget. Han får rappa på om han ska vara klar innan jul.

Idag är min sista dag innan juluppehållet. Tänkte flexa imorgon fredag men min flexbank ser inte så välladdad så antingen får jag köra enligt devisen "Minusflex är oxo flex" eller får jag flytta min semesterdag från den 2/1 till imorgon.

Idag är det Tomasdagen. Dagen då man enligt Fredrik Lindströms nya program, Världens modernaste land, från igår ska äta Kalvstek. Dock kommer jag nog inte att bjuda på det till min fika i eftermiddag.

Imorgon kommer dessutom lönen och då är det hög tid att åka på systemet och handla på sig lite julöl, vin samt kanske en julsnaps. Tror att jag redan har hemma så att man kan blanda till den stora JULGROGGEN, HURRA!

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Gnäll, gnäll, gnäll!
Inget sagt om att den skulle vara klar till jul! Stora, episka listor som denna kräver sin tid! Men visst, jag håller med om att det fanns brister i progressen igår!

Unknown sa...

Jo, men gnället funkade ju. Du skakade ju fram 3 nya prylar på direkten ju! :-)