2006-12-03

Så blev det med det

Var ju halvt gräsänkling, sonen hemma, under halva helgen och varför inte passa på att hinna med lite mer spelande än vad jag vanligtvis hinner med. Först gäller det ju att skapa de rätta förutsättingarna så ut med lillkillen i friska luften under dryga 2 timmar innan lunchen för att spela fotboll m.m. medans jag tvättade av sommardäcken inför vinterförvaringen samt försökte börja röja lite i garaget. Tanken med detta var ju att han skulle vara lite tröttare än vanligt och därmed somna lite tidigare.

Hur gick det då? Tja, lillkillen somnade först runt halvtio, sen såg jag klart på "Brottskod: Försvunnen" bara för att därefter fastna framför Peter Jihdes nya talkshow, "Hos Jidhe". Först därefter varvade jag igång xboxen och fick spelat ca halvannan timme PES4. Så blev det med det spelandet och dessutom gick PES4-spelandet dåligt oxo.

Nu vet jag inte vad jag gjort för att klockan ska ha sprungit iväg så fort. Men jag upprepar gårdagsnattens uppmaning; Gå och lägg mig!

Inga kommentarer: