2006-12-04

EMK - Efter Mackmyra Köandet


Efter 2 timmars slitsamt köande öppnades äntligen himmelns portar och en strid ström av whiskeykännare välde in. Plus ett par lokala törstläppar!

En sak är ju säkert, skönt att de inte släpper ett par gånger i veckan för det hade inte min rygg pallat. Nu hinner man hämta sig mellan gångerna.

Kön uppgick aldrig till 24 ute på Amiralen så sedemera fanns det ytterligare 4-5 ex kvar när det köande fått sitt. Jag kan köpa att man bara får köpa ett ex var, men om kön är tom borde man väl få gå ett varv till? Men icke, tanten släppte inte till! Inte heller hade de fått in nån mer Blossa 06.

Får väl vara nöjd på det hela taget, fick med mig en flaska hem, börjar lära känna övriga köare och "missade" lite jobbande idag. Enda smolken i bägaren är egentligen att jag haft skallebank sen köandet, men det är nog på grund av de senaste nättera på sistone.

3 kommentarer:

Tobbe sa...

Det här är nördköande när det är på sin topp, vad du än säger :-)

Anonym sa...

Jag fick oxå tag i en flaska. :-)

Simon Ridell sa...

Härligt! Här i gävle tog alla 627 preludium slut på 20 min läste jag i tidningen ;D