2007-06-25

Lönedags!

Blir nog inget extravagant leverne den närmsta månaden! Det stod klart när lönespecen damp ner i lådan idag. Utbetalt till mig var exakt 0 kr! (NOLL KRONOR) Detta eftersom när jag varit föräldraledig deltid så har detta justerats i efterhand, men nu när jag är helledig dras det direkt. Detta innebär dessutom att jag ligger ca 9000 spänn back redan på nästa lön plus att de ska FAKTURERA mig avbetlningen på det lån som erbjöds i samband med aktieerbjudandet i December.

Så med en föräldralön från jobbet på ca 4000 kr så kommer jag bara att ligga ca 5000 kr back på lönen efter nästa månad! Bara att hoppas på att försäkringskassan levererar i tid!

Misär! Får göra som E-Type och avbeställa Porschen och börja handla på Lidl. :-)

Nån som har tips på några bra gratisaktiviter i Karlskrona? Dock inte Lyckåleden tack! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du. Varför inte prova jordgubbsplockning vid Senoren bron, kan ge sköna slantar... bara inte sonen har allergi. Eftersom barn har en tendens att vakna i snorottan så passar det utmärkt för det röda guldet.. Man brukar börja vid 5 snåret på kvisten. LYCKA TILL!! //Bengan

Anonym sa...

Det är fan-i-mig inget pinsamt med att handla på Lidl :-P

Tobbe sa...

Att handla på Lidl är som att gå till tippen, där dumpar man all skit :-)

Får ju Willys att verka ha ett utbud som är helt fantastiskt!

Såg nog fan ingenting jag ens skulle kunna tänka mig att köpa på de 5 minuter jag spenderade där inne innan paniken satte in och jag flydde ut :-)

Unknown sa...

Glömde kanske nämna att jag föredrar roliga aktiviteter! :-)

Har aldrig varit på Lidl så jag vet inte, men det är väl som Netto. Där har jag varit en gång och vill aldrig gå dit igen.

Gillar iofs inte Willys heller!