2007-01-26

Fredagsplock


Lika bra att jag tar det med en gång, något som jag inte trodde skulle hända har hänt, jag har fastnat i ett rollspel. Gillar ju inte genren egetligen, men det här är lite utöver det vanliga. Egentligen var det Mr Nifty som drog igång hela epidemin med att han bara skulle testa, sen var han fast, sen testade Dr Bengus och fastnade, sen var det min tur och jag fastnade. Med lite hjälp av Mr Nifty har nu spelet införskaffats så att man får tillgång till alla features. Efter att ha patchat hela gårdagskvällen är det ikväll dags för Kapten Haddock att testa sina vingar i spelet. På måndag har nog även han en fullversion. Vilket spel? World of Warcraft!

Men innan jag hinner bosätta mig framför datorn är det i eftermiddag även dags för veckans andra pass spinning. Denna gången med förhoppningsvis något mindre andel eurotechno och uppförsbackar. Höll dock på att inte bli nån träning eftersom jag var lite sen på det imorse och fastnade bakom inte en utan två jäkla epa-traktorer. Trodde inte kidsen höll på med sånt längre. Med ett par minuter tillgodo så fick jag fram bokningssidan.

Sen blir det väl bara till att åka hem till förorten, hoppas på att maten är på gång, duscha, äta, fredags-TV-mys till Så ska det låta, natta ungarna. Sen får vi se om man orkar förvirra sig vidare in i World of Warcrafts underbara värld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker WoW-knarkare som du är läskiga!

Unknown sa...

Det är bara sånt aWoWka (anonymous World of Warcraft knark addicts) personer som Dr Bengus som skulle skriva sånt, dessutom som anonym!

Konfrontera ditt eget missbruk först! :-)