2007-01-29

Måndag igen

Så var det måndag igen och World of Warcraft-epidemin drar vidare. Två till på jobbet ska testa. Mr Nifty är redan ute och införskaffar ett ex till den ene av dem. Dessutom skulle han även skaffa ett ex, som jag förutspådde redan i fredags, till Kapten Haddock. Vi borde även försöka få med Jonoto, det är ju ett spel som borde passa honom som handen i handsken för det är ju mycket springande i skogen med lustiga kläder för att hitta speciella kontroller som det går ut på. Vet att han då och då smygläser denna bloggen, så se detta som en utmaning. Testa iaf! Ladda hem demon! Du behöver ju inte fortsätta! :-)

I fredags kväll/natt drog jag, Mr Nifty och Kapten Haddock genom skogarna i Dun Morogh som våra alter egon; Bafka, Wladnij och Pagrotsky. Saknade dock Mastodontfilms-Bengus som tydligen så en av världens längsta filmer för han dök aldrig upp. :-)

Fick sen ihop ytterligare ca 2 timmar speltid igår natt och är nu uppe på ca 7.timme. Dock var inte de andra fulsnygga dvärgarna online så jag fick nöja mig med att försöka komma ikapp de andra som dragit ifrån mig rent level-mässigt. Dock inte helt oväntat.

Annat som hänt i helgen? Njae, inget speciellt, körde ett spinningpass i fredags och fick se Kapten Haddock svettas live. Min förhoppning om avsevärt mindre andel eurotechno och uppgörsbackar gick väl så där, lite mindre, men kunde varit mer. Annars har det varit en ganska lugn helg, lite städande, lite gäster, lite matlagande, lite skridskoåkning, m.m. Kan dock konstatera att jag i denna världen inte står emot kyla lika bra som i "The Real World"! Nu var jag där igen! Har dock hunnit läsa igenom större delen av WoW-manualen, många matnyttiga tips där. Se, tillbaks på WoW-ämnet igen!

Dagtid: World of Wordcraft; Kvällstid: World of Warcraft!
(Vet vilken jag föredrar iaf!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he. Visst smygläser man här ibland. Skall se om jag inte kan lyckas ladda ner demon iaf. Brukar ju luncha med två av dvärgarna (Mr Nifty , Dr Bengus) och jag har för mig att de har nämnt ngt om ett nytt spel. ;)

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra