2007-01-12

Ännu ett litet jubileum

Utan att jag märkt det så har även den kanske inte helt vetenskapligt exakta räknaren ute i menyn passerat det magiska talet 1000! Med tanke på allt matnyttigt jag spottar ur mig här så var det ju bara en tidsfråga!

Mot nästa milstolpe, var den nu än är! :-)

PS. Någon ur min trogna läsarkrets har dock klagat lite på den dåliga uppdateringsfrekvensen på denna blogg på sistone. Detta beror på att jag varit på konferens, vilket det kommer mer om sen, och där fått överleva utan 3G-täckning och goda uppslag. Däremot har jag kunnat följa vad som händer i världen med hjälp av Google Reader på presentationerna, 2G till trots. Kommer även mer om det. DS.

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Tycker dina jubileum mest är ett smygsätt att öka på antalet bloggposter utan att erbjuda kvalitativt innehåll ;-)

Unknown sa...

Små bloggningar är oxo bloggningar, fast mindre! ;-)