2007-01-07

Veckans Google-verktyg

Måste bara få rekommendera ännu ett fantastiskt webbaserat verktyg från killarna och tjejerna på Google. Det är inte helt färdigt, men på sistone rejält omgjort och väldigt smidigt.

Vad är det då som är så bra? Jo, Google Reader!
Har man ett par bloggar eller RSS-flöden som man brukar följa, antingen genom att knappa in dess adress manuellt eller om man brukar läsa dem i nån speciell läsare så är detta verktyget för dig.

Har bara testat lite som hastigast (sen förra postningen) och det funkar klockrent. Ska importera listan hemifrån och listan från jobb där jag kör detta i Thunderbird. Nu behöver jag inte ha osynk mellan hemmet och jobbet och slipper dessutom att dubbelläsa.

Nu ska jag ta tag i morsans kontakter så att jag kan gå och lägga mig! :-)

Inga kommentarer: