2007-01-12

Hackare

Det hackas på min beslutsamhet att börja träna på Lokomotion eftersom jag ännu inte löst mitt medlemskap där. Men till dessa rastlösa personer, Dr Bengus och Mr Nifty, kan jag bara meddela att jag:

  • SKA BLI MEDLEM så fort det löst sig med om jag kommer att kunna dra med mig en partner för att halvera kostnaderna. Starke Arvid ska ge besked på måndag om han hänger på och siktar in sig på att bli Skitstarke Arvid eller om han ska satsa på att betala per gång. (Kanske räknar med att det inte ska bli så många gånger? :-) )

  • SKA BÖRJA TRÄNA så fort GI-fasen och matschemat tillåter lite mer ansträngande träning vilket jag tidigare nämnt. Rekommendationen är att inte köra för hög-intensiv träning under rivstartsfasen där jag befinner mig nu. Har bestämt med sambon att köra ytterligare en vecka där p.g.a. gåsamiddagar och konferenser. Så nästa vecka kommer jag att bli medlem och kanske köra nåt lättare, får se, lovar inget för nästa vecka mer än att bli medlem.



You have my word!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tror inte att herr iawqlp är en helt och hållet fysisk person. Annars är det lite lustigt att en engelsktalande, nåja, skulle finna min helt svenska blogg "very nice"! :-)

Denna veckan är helt befriad från syndiga lockelser, så efter denna veckan är det rejäl kom-i-gång. Smygstartar dock redan denna med 2 1.5 timmes pass badminton. Tids nog ska jag cykla ikapp och om dig på spinningen! :-)